Інтернет-магазин дзеркал і меблів із скла
Наші
телефони
Графік
роботи
09:00 - 19:00
Без вихiдних
Наші скляні і дзеркальні вироби, упаковані в спеціальну транспортну упаковку. Ця упаковка максимально захищає дзеркало (чи скляні меблі) від бою або інших яких або ушкоджень при транспортуванні. Провівши невелике статистичне дослідження ми дійшли висновку, що відсоток бою саме з цією упаковкою складає менше 1% Але незважаючи на такі переконливі показники, при отриманні дзеркала для ванної кімнати або іншої продукції в службі доставки. Вам необхідно переконатися, що скляні меблі, дзеркальні фасади не пошкоджені. Розкрийте коробку і перевірте товар. Якщо товар виявився пошкодженим, необхідно зробити наступне: Підпишіть акт про ушкодження вантажу, який Вам повинні надати у відділенні кур'єрської служби, або ж, вкажіть на товарно-транспортній накладній, що Ви відмовляєтеся від отримання товару, у зв'язку з його ушкодженням. Копія документу повинна залишатися у Вас. Пошкоджений вантаж поверніть кур'єрській службі - ми вишлемо Вам натомість новий товар. Якщо кур'єрська служба, не дає Вам можливість розкрити упаковку вантажу - відмовіться від посилки і повідомте нас про цей інцидент зручним для Вас способом. З моменту отримання дзеркала або скляних меблів в кур'єрській службі - відповідальність за його цілісність переходить до Вас.